Sabtu, 4 Oktober 2014

Coretan kasih sayang


Assalamualaikum wbr
                                                    

                                
(Sumber : ihsan mr.google)

                                                                  
                                           

                                            Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..   

Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinNya kini saya telah ada blog! Tidak pernah mengimpikan akan ada sebuah blog sendiri dan akan mula menulis blog untuk berkongsi pelbagai cerita, panduan, tips dan juga dapat mempamirkan barangan jualan saya di blog ini.

                                                                    Yeay! ^_^

Mula berjinak dengan blog kerana saya rasakan blog boleh dijadikan tempat untuk berkongsi pelbagai info dengan orang lain. Bermula dengan minat mengetahui lebih lanjut tentang Akademi Bekerja dari Rumah dan mengenali Kak Rahayu Rashid dan kini saya mempunyai seorang guru online Puan zaila Mohamad yang sentiasa membimbing  saya dalam penghasilan blog ini. 

                                                                   Terima kasih!

Nama saya `Adilah binti Ahmad Fauzi dilahirkan di Kuantan, Pahang. Saya seorang isteri dan seorang ibu. Kami dikurniakan seorang anak lelaki yang comel. Saya pernah bekerja di syarikat swasta Bahagian sumber Manusia dan Pentadbiran dan kini mengambil keputusan berhenti kerja untuk menjadi....

                                                           “Work At Home Mother”

Melalui blog “adilah online shoppe” ini saya menjual pelbagai jenis barangan yang akan saya susun secara mudah dan cantik untuk dilihat oleh anda dan juga terdapat info dan tips tertentu untuk anda. Barangan yang dijual adalah seperti barang bayi, barangan penyusuan, makanan, produk kesihatan dan kecantikan, gajet dan pelbagai lagi. Golongan yang saya sasarkan ialah golongan ibu, orang yang ingin cantik dan sihat, orang bekerjaya, dan semua peringkat umur sebenarnya.


(Sumber : ihsan mr.google)

                                                      
                             
Jika anda ada sebarang pertanyaan atau berminat untuk berbelanja dengan “adilah online shoppe”, saya boleh dicari melalui:

FB personal: adilahahmadfauzi
FB page: adilah online shoppe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan